min födelsedag!

hej.
pappa väckte mig halv 7 fast att jag skulle gå upp kl 8 men han vela ju säga grattis och ge mig paket, fick iallafall ett par jeans och en väska.
i skolan så sa alla grattis och var snälla som vanligt.
frida och anders mötte mig på skolan så åkte vi hem hot och gjorde klart tårtan och dukade sen kom min farbröder och jag fick pengar utav dom och blommor,utav anders fick jag en tavla som det var kort å oss också stog det love och av frida fick jag en jätte fin ring och ett linne och utav anders syster och hennes kille fick jag armband, halsband, örhänge, läppglans och naglack. tack allihopa för dom fina presenterna! :)
frida åkte för ett tag sen och snart ska anders åka och pappa är o tränar men han kommer snart hem med kycklingsallad till mig, mums.
nu ska jag säga hej då till älsklingen.
KISS



haha lyckades som vanligt se sur ut eller helt cp på alla bilder..

Kommentarer
Postat av: anders

grattis älskling :D du är mitt hjärta o kommer alltid att var :D <3<3

2010-05-24 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0