otur som vanligt!

hej.
har haft kass uppdatering nu i typ 2-3 dagar.
var iallafall hemma igår pgr av sömn brist, allafall så slutade dagen illa. jag ramlade i trappen när jag skulle springa upp med datorn och gå på toa men kom bara halvvägs tills jag missa ett trappsteg och dunka med mitt ben rakt i kanten på ett trappsteg och sen gled jag ner. kunde inte röra mig men hade iallafall datorn och telefon så jag ringde pappa men han svarade inte också skrev jag m mamma på msn så hon ringde. satt i trappen i hela 25 minuter, höll helt seriöst på att kissa på mig haha.
när pappa kom så ringde vi sjukvårdsrådgivningen och jag la mig i sängen och en massa.
har inte brutit ngt men är blå och uppsvälld, det är typ vävnader och muskler som har gått av så jag måste vila mitt ben och äta alvedon och ipren när det behövs..
antingen så har jag maximal otur eller så är jag bara jävligt klumpig av mig!?
imorgon blire iallafall att ta sig till skolan.
har inte ätit ngt på hela dagen heller så håller på att dö av hunger, men pappa kommer snart så då ska jag be han att göra ngt åt mig.
nu ska jag kika på eva och adam.
KISS


tamtam är så söööt!

Kommentarer
Postat av: frida

oj, hoppas det blir bättre! saknar dig snöttan. <3

2010-05-05 @ 17:42:09
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0