trött..

hej.
har redovisat idag på svenskan om moa martinsson, det gick faktiskt ganksa bra har också gjort fysik prov men vet inte riktigt hur det gick.
somnade iallafall när jag kom hem, var så jävla trött.
anders kom och väckte mig, vi köpte glass sen kom frida och då åkte anders hem.
nu har jag nyss duschat och hjälpt pappa m någonting på msn, haha.
ska lägga mig och kolla på tv och sova, behöver fan sömn nu känner jag efter allt pluggande.
skönt att vi bara går imorgon och sen är vi ledig.
KISS


bild på mig och frida från förra somaren.

Kommentarer
Postat av: frida

vilken tönt jag ser ut som! haha

love u <3

2010-05-11 @ 22:20:05
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0