valbo idag!

hej.
kom nyss hem..
åkte med min kusin till valbo strax efter 10, vi handlade en massa och fikade.
när hon åkte till gävle för att träffa några kompisar kom mormor och mamma så shoppade vi också en massa.
mamma köpte massa kläder till skig själv också köpte hon present till mig.
efter de åkte vi hem till mormor där min morbror och tremänning också va, vi grillade och hade mysigt.
sen bastade jag och mamma, fyfan vad varmt det va.
men nu har anders kommit så vi ska hälla upp chips och mysa.
KISS


klänning: gina
jeans leggings: gina
keps: inter sport
solbrillor: gina
puder (fick av mamma): hm
sjal (fick av kusin): gina
skolavslutningsskor (fick av pappa): scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0