Fredag.

Hej.
Är hemma har sovit från kl7 tills nu. Skulle gå till skolan idag, hade ställt klockan på 7 så då gick jag upp. Gick till köket och drack vatten och sen vart det helt svart för ögonen så jag lägger mg på golvet på något sätt, svimmade nog. Sen så ställde jag mig upp och började grina och pappa kom och tröstade mig, men han lära gå till bussen så jag satt mig vid köksbordet. När jag sitter där så känner jag hur illa jag mår och hur jag helt plötsligt börjar spy tre gånger rakt över köksbordet, spydde bara vatten och apelsin för det var de ända jag hade fått i mig dagen innan.
Gick och la mig i sängen för att jag var livrädd eftersom att jag var så pass yr och det kokade i öronen och u hela huvudet, jag somnade iallafall och har sovit tills nu.
Vet inte om jag känner mig piggare för jag har inte rest mig upp, är hungrig men vågar inte gå upp och ta något att äta. Hoppas jag blir piggare är så sjukt trött på att bara ligga i sängen.
KISS


skulle kunna göra vad som helst för en skål med hallon eller jorgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0