Färgat ögonbryn och fransar!

Hej.
Vilken dag, vi har färgat ögonbrynen och ögonfransarna idag har också fått mina färgade. Tycker personligen att mina vart för mörka, vi hann inte plocka ögonbrynen så jag ser inte klok ut vi ska iallafall göra det på måndag.
Vi fick också varsin noppare, jag fick en rosa så jag är skit nöjd. Det gjorde min dag idag!
När jag och jossan satt på bussen på väg till resecentrum så var det en utlänning som hade damp, han slog på buss stångarna och sa fula ord till folk som sa åt han att lugna sig osv. VI vart ganska rädd, haha.
Imorgon har vi bild och form hela dagen vilket är jätte skönt, jag som älskar bild!
Efter skolan ska jag och pappa köpa spring skor till mig, vill ha ett par svarta med rosa detaljer så det ska vi kika efter.
KISS


Haha mina bryn är inte plockade så nu är dom 3 cm tjocka, men som sagt på måndag ska vi plocka och göra dom fina. Men känner mig ändå inte nöjd för att dom känns för mörka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0