fredag.

Hej.
Vi hade yoga idag på idrotten och det var skit roligt och ganska jobbit. Sen hade vi lunch och eftersom att dom inte fattar att jag är allergisk mot nöter fast att jag har skrivit det på två pappa och lämnat in + att jag har sagt det. Iallafall så får vi efterätt på fredagar också åt jag någon sockerkaka typ och sen så får jag lite svårt att andas och utslag på halsen, så då kollade jossan på kakan och det var såklart nötter i den. Är det svårt att säga till dom som gör maten att skriva en lapp om det är nötter i? Tex de står juh en lagg för vegitarienerna och dom har juh valt att vara det men jag kan inte välja att tåla nötter!!
Nu håller jag och pappa på att göra pizza, fast degen jäser så ska börja ha på om 50 min ungefär.
Får inte träffa anders ikväll heller, suger som fan....
Ska ta och byta om och sedan gå upp till pappsen.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0