måndag.

hej.
har inte bloggat på hela helgen för att jag har inte orkat och inte hunnit.
i fredags så åt jag middag med pappa sen åkte jag hem till jossan och bakade bullar med henne och hennes lillebror sen så kollade vi på idol.
i lördags så åt jag pizza med pappa och anders sen så kollade jag och anders på film och åt godis.
iallfall så försov jag mig imorse så lära springa till bussen utan smink och ofixat hår. gjorde iallafall prov om huden imorse och jag vet inte hur det gick, tror det gick dålig haha!
idag kom jag hem från skolan runt halv 5 då la jag mig i sängen och läste min bok som jag lånade på biblan i fredags iallafall så läste jag till 7 och den är nästan färdig läst så måste låna en ny bok!
nu ska jag lägga mig med mina sockor och stickade tröjja under min två täcken och läsa ut boken.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0