Tisdag.

Hej.
Idag har jag varit i skolan. Fick tillbaka min kamera som jag hade glömt hos karro för två helger sen.
Efter skolan gick jag på stan och sökte sommarjobb också köpte jag en randig tröja till dansuppvisningen.
För en stund sen så gick jag till aga och köpte en hamburgare, hade inge mat hemma eftersom att pappa jobbar.
Fick brev från transportstyrelsen att jag måste gå till en optiker och göra syntest och sen skicka in annars tar dom bort mitt körbevis.
Nu ska jag kolla på tv.
KISS


Vit tröja med marinblåa ränder från Lindex.

Köpte den här linne/blusen på lovet.

Jag och Ellen förr förra söndagen.

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

sött & svettigt ;)

2011-04-27 @ 16:39:37
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0