Gotland!

Hej.
Har varit på Gotland sen i fredags. Hann inte blogga något innana jag åkte.
Var där med Anders, Moa och Melvin också var Anders mamma och pappa redan där.
Vi har ätit glass, god mat, fikat på mysiga fik, gått runt i Visby och kollat i affärer, kollat lite på medeltids marknaden, varit på en mysig klippa, gått promenader på stranden osv. Det var ganska skönt att komma bort ett tag nu innan skolan börjar.
Vi kom i allafall hem till Anders halv 2 inatt, var ganksa trött så vi la oss och sov på engång. Idag har vi inte gjort mycket alls.
På lördag ska jag hem till min farbor och tjäna lite pengar, ska nämligen städa hans hus och Anders ska göra lite eljobb.
Såg Persbrandt i Visby igår, blev helt till mig!!
KISS



Köpte bara godis och tre ringar!

Persbarnt i Visby!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0