Söndag.

Hej.
Gårdagen spenderades hemma hos mig. Började med att grilla med Josefin, Ellen, Agnes, baby, Jonas och Philip. Sen på kvällen vart det fest hos mig, kom lite mer trevligt folk. Älsklings Frida, hennes kille och fanny kom!
Kvällen slutades med att någon spydde på altan och jag fick torka osv. Åkte till donken med Anders och åt sen åkte vi hem till han för att sova.
När jag vaknade åkte jag direkt hem till jossan där min dag har spenderats, vi åt pizza och lata oss framför tvn hela dagen.
På kvällen var vi ut till Sandra och Andreas sen åkte vi till min mammas jobb för att göra henne sällskap när hon jobbade sen skjutsade vi hem henne.
Nu ligger vi i min säng och kollar på film och äter chips.
KISS



Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

hihihi söta bilder :D

2011-08-22 @ 10:34:48
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/
Postat av: melinda

hihi ja ;)

2011-08-22 @ 14:59:13
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0