00.25

Hej.
Har mest tagit det lugnt i helgen. I fredags så bastade jag, Anders, Ellen och Daniel. Sen igår så kollade jag och Anders på film med Moa och Danne. Miranda, mamma och Christoffer kom och hälsade på en sväng igår också!
Är helt matt i hela kroppen trots att jag inte gjort någonting ansträngande i helgen..
Nu ska jag försöka sova, men det kan nog bli svårt för jag tänker alldeles för mycket när jag är själv.
KISS


Döden finns närmre än man tror.. Så ta vara på tiden och gör roiliga saker och umgås med dom du älskar så länge du kan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du mår bättre vännen <3 saknar dig!

2011-12-19 @ 12:18:17
URL: http://fridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0