Onsdag!

Hej.
Vi fick en varsin stor julmacka idag i skolan som dom hade beställt och jumust. Vi fick ta en till om vi ville men alla var så mätta. Jag och Ellen bytte även julklappar. Jag fick ett jätte fint guldigt halsband och en sko som man kan hänga i granen, tack så mycket min sköna! Av mig fick hon halsband och örhängen.
När jag kom hem så la jag mig i soffan och däckade direkt. Vaknade av att det plinga på dörren och det var post mannen som kom med mina skor. Är faktisktnöjd med dom, fast tyckte dom såg silvriga ut på bilden men dom var visst guldiga. Men inte spelar det någon roll heller!
Halv 7 så kommer pappas kompis och hans tjej hit och fikar och ger mig julisar!
Nu har jag lov och ska sova hur länge som helst imorgon och sen bara ligga och dega framför tvn.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0