Operationstid!

Hej.
Kom hem för ett tag sen. Tog in posten och det var ett brev till mig som var skit tjockt, öppnade och läste att jag hade fått operations tid den 23 januari! Jag är livrädd, det är prick en månad imorgon. Läste alla papper om vad man fick och inte fick göra innan och efter operationen. Jag kommer ligga död efter opertionen i typ 2 veckor och inte kunna träna på 2 månader!? Men jag kommer iallafall gå på gåband, skiter väl i vad dom säger om det.
Sitter hemma nu och väntar på att Anders ska sluta så att vi kan åka in till Valbo och handla klart hans julklappar och sen åka hem till han och göra lite julmat och mysa. Ska även ge hans familj julklappar idag, så mysigt!
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0