Torsdag!

Hej.
Känner att dagen börjar bra när man först går in med benet i bordskanten och sen direkt efter går in med armen i dörrkanten. Kul att vara helt blå slagen till jul..
Igår så kom som sagt pappa kompis och dom hit och gav mig julklapp. Jag fick presentkort i Valbo pch biobiljetter!
Efter att dom hade åkt gick jag och mötte Frida, vi var ute och givk ett tag sen gick vi hem till hanne och satt och pratade sen gick vi ut och träffade hennes kille och sen vidare hem till mig för att fika och kika på film. Båda vi somnade till filmen, jag vaknade kl 3 inatt och fråga henne om jag skulle gå med henne hem en bit eller om hon ville låna en tröja för att sova kvar. Som tur var så stanna hon kvar och vi somnade om.
Om ett tag eller rättare sagt kl1 kommer Anders mamma och Moa och hämtar mig för vi ska åka till något ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter! Och ikväll ska jag ovh Anders ha julmys och ge varandra julklappar och laga lite julmat.
KISS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

du är världens bästa och jag är så glad att jag har dig! jag älskar dig så hiiiimla mycket! ♥

2011-12-22 @ 12:48:53
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0