Måndag.

Hej.
Har haft en bra helg. I fredags så åt jag och Anders tacos hos mig och sen åkte vi hem till han och kollade på tv. I lördags var vi hos Sandra och Andreas hela dagen förutom när vi åkte hem och åt hembakad pizza hos mig och sen åkte vi tillbaka till dom och kollade på melodifestivalen, sen på natten så skjutsade vi hem lite folk.
På söndagen så åkte vi lite skoter och sen skjutsade vi Miranda, Christoffer och Mimmi till Borlänge för att köpa hund. Miranda köpte en svart jätte söt som jag vart helt kär i. Jag vill också ha en hundvalp!!
Idag så vaxade vi benen i skolan och det gjorde så jävla ont, men det var skit kul att vaxa på någon annan än att få sina egna ben vaxade.
Nu har jag nyss kommit ut ur badet och ska lägga mig på soffan och kolla på tv och äta rostade mackor och grukstavar med dipp.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0