Måndag!

Hej.
Igår så var jag och Ellen i kungsberget och åkte skidor, det regnade och var lite kallt men annars var det roligt förutom att Ellen ramlade och gjorde illa sin axel förstås.
Kom senare till skolan idag för att jag skulle fixa en sak. I skolan har vi bara hållit på och läsa och muskler osv.
Jag och Josefin stannade kvar till fem för att hon skulle göra en ansiktsbehandlig på mig, Anders hämtade oss och skjutsade hem oss.
Imorgon ska vi börja med helkropps massage.
Nu ska jag duscha och äta bullar som pappa precis kom hem med.
KISS


Hade på mig min hjärttröja och svart högmidjad kjol idag!

Kommentarer
Postat av: Minttu..!

Du e sååå fin hjärtat! <3

2011-01-19 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0