Söndag.

Hej.
Kom precis hem från Anders. Har varit hos han hela dagen. Vi åt grillat hos han och sen på kvällen så spelade vi spel med hans syster och hennes kille.
Var ju som sagt på Furuvik i fredags, kollade på en massa djur och åkte lite karuseller. Allt var mest för dom små men vi hade jätte trevligt och roligt.
Gårdagen på morgonen så smsade min kusin att hon, hennes barn och hennes man skulle komma och hälsa på så jag och Anders åkte hem till mig och fikade med dom sen vid lunch så åkte vi hem till min farbror i Storvik och blev bjudna på mat på Granliden. Han bjöd mig, min kusin osv, jätte gulligt!
På kvällen så var Anders på svensexa och jag hade tråkigt och satt bara hemma och kolla på film hela kvällen/natten..
KISS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jaa, visst är dom?! bara piper och piper, speciellt när lizzi smiter iväg för att äta/göra sina behov haha

2011-07-18 @ 21:25:29
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0