Söndag.

Hej.
Gårdagen var mycket händelserik måste jag säga.
På fredagen så sa Anders till mig att jag skulle följa med han och hans kompisar på bröllop, deras kompis skulle giifta sig.
Dagen började med att jag vaknade hos Anders, han gick och duschade och fixade sig. Sen åkte vi hem till mig så att jag fick duscha och fixa mig. Innan vi skulle hämta upp Anders kompisar så åkte vi och köpte en stor blombukett till brudparet!
Brölloppet var jätte fint. Grattis till dom!
Eftet bröllopet åkte vi hem till Anders och fick mat, sen åkte vi ner på stan och mötte upp mamma och hennes kompis. Vi satte oss vid lobbys uteservering, jag och anders tog en cola och en desert. Jordgubbar med vaniljglass och grädde! Sen åkte vi ner på parkrocken och kollade men det sög så vi drog till Gävle. Skjutsde även in mamma och dom till Gävle.
Vi åkte på bilträff och sen på streetracing, inte så värst kul för min del men för pojkarna var det väl skoj!
En bil började brinna så det vart kaos, polisen och brankåren fick komma och fixa allt.
På vägen hem så skjutsade vi hem mamma så hon slapp gå hem från stan helt själv. Och sen åkte vi till max och åt hamburgare så där på natten.
När vi kom till Sandviken så skulle vi hämta Moa vid donken och hennes kompisar som skulle till kungsgården. Alla fick inte plats så jag och Moa stanna kvar utanför donken och väntade på att Anders skulle komma tillbaka.
Idag så har vi varit i Valbo. Anders köpte skjorta, slips, bälte och slips spänne till bröllopet nästa helg. Också köpte han shorts och en t-shirt! Sen åkte vi hem till han och åt. Nu sitter jag hemma i min säng och äter chips.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0