Söndag.

Hej.
Har varken haft tid eller ork till att blogga på ett tag. En massa saker som händer nu så jag är helt förvirrad och fattar ingenring.
Igår kväll så följde jag med Anders ner till bangen för han skulle jobba som vakt där. Innan så vart vi bjuden på mat där, åt bacon lindad grillad kycklingfilé med potatisgratäng. Sen satt jag breve han när han vaktade i två timmar sen lyssnade vi på dom som spelade. Resten av natten åkte vi bil med Anders kompisar som satt och drack i baksätet, tre donken besök hann vi med också innan vi fick åka hem och sova.
Idag har vi varit en sväng in till gävle fick en lampa som man kopplar in till datorn. Innan vi åkte hem så åt vi på donken.
Vi hyrde en film här på kvällen och köpte en massa godis och bara mös.
Nu har jag pratat en massa med pappa och kollat på tv, ska snart lägga mig och sova.
KISS


Köpte någon konstig godis på rusta som såg ut som papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0