Bröllops bilder!

Hej.
Var som sagt på bröllop igår. Det var jätte fint och brudparet var så fina tillsammans.
Efter kyrkar åkte vi till Axmar brygga där bröllops middagen skulle hållas osv. Maten var super god och hela festen var otroligt rolig. Hoppas att brudparet är nöjd med deras dag, för det är ju det som är huvudsaken! Har knäppt en massa bilder som jag ska lägga upp också. Synd att jag inte fick en bild på mig och Anders när vi stog tillsammans men jag fick ju en massa super fina bilder på brudparet.
Nu ska jag lägga mig och kika på en film.
KISS




Fler bilder från bröllopet kommer sen, måste kolla på film nu. (kolla in bruden, helt fantastisk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0