Måndag.

Hej.
Har varit borta hos mina släktningar hela lovet, åkte på lördag och kom hem på fredag. Hade det jätte mysigt och skönt där. Vi har åkt skidor, varit ute och gått varje dag, firat namnsdag, hyrt film osv.
På fredan när jag kom hem så åkte jag och pappa till Valbo, jag köpte en tunika, skjorta uran ärmar och ett par bruna tights. Fick även en rosa Brynäs tröja utav min faster!
Var med Anders hela helgen när jag hade kommit hem, vi hade det bara mysigt.
Igår började min praktik, har varit där idag också. Det är jätte roligt, mycket roligare än att gå i skolan. Imorgon ska jag vara i skolan, vi har bild hela dagen men bästa Åsa!
Nu ska jag gå upp och duscha eller göra något annat nödvändigt.
KISS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0