Tisdag.

Hej.
Har haft massage prov idag praktiskt, fick VG. Min lärare tyckte att jag hade utv jätte mycket sen förra gången och att jag var jätte duktig.
Har haft kurs hela eftermiddagen om ett nytt märke vi har fått in till skolan. Medicinska hudvårdsprodukter var det, vi fick göra en peeling på varran som sticktes och man blev röd.
Imorgon ska vår klass springa vårruset och få picnickkorg!
Om 3 och en halv dag så åker jag utomlands med min pappa, har längtat jätte mycket men nu är jag inte alls sugen nå mer. Men vill i alla fall bli brun.
Min helg var i alla fall bra förutom att jag inte fick vara med på min dansuppvisning för att jag var förkyld.
Nu ska jag plugga till ett prov som jag har imorgon, massage prov skriftligt.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0