Måndag!

Hej.
Har inte skrivit på länge som vanligt. Åkte till Luleå i tisdags morgon och kom hem på onsdag kväll! Jag och Ellen flög dit på elevrådsutbildning, eller ja det var ingen utbildning. Mer att vi träffade andra elever från andra delar av Sverige! Träffade världens finaste kille, jag dööööööööör.. Är fan kär hahaha!
Idag så har jag varit på stan med mina tjejer och handat saker till våran fest som är på onsdag. Sen drog jag till mammas jobb och städade och fick lite lön! Gick direkt till stan för att göra av med dom. Köpte lösögonfransar, lösnaglar och strumpbyxor! Kom på nu att jag skulle ha köpt en mascara också men då får jag ta det imorgon.
Imorgon ska vi ut till lokalen och börja fixa iordning!
Nu måste jag börja göra en tacopaj för jag är dö hungrig och har inte ätiti någonting på hela dagen.
KISS



Kommentarer
Postat av: Frida

Din tacopaj, JAG DÖÖÖÖR!!

2011-11-02 @ 14:54:47
URL: http://fridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0