01.23

Hej.
Kvällen blev inte alls som jag tänkt mig! Anders kom hit så åkte vi till mormor för att lämna lite kläder till mamma sen skulle vi på fest hos Johan men han blev dålig så jag drog till Frida och nåra. Sen åkte vi till någon fest som inte alls blev som väntat sen har vi bara varit ute! Kom precis hem och Anders är på krogen och kommer nog hem om ett tag skulle jag tro. Längtar efter han faktiskt, vi som skulle vara med varandra men så blev det inte. huvudsaken är att han sover med mig!
Nu ska jag kika på film.
KISS



Kommentarer
Postat av: ELLEN

du är så fin mitt gullehjärta!! :) Jag är också så himla glad att vi kommit varandra så nära:D älskard iiig <3

2011-10-01 @ 13:56:44
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0