Onsdag.

Hej.
Håller på att dö. Känner panik inombords av allt plugg vi har nu i skolan. 15 st inlämmningar har vi nu inom 2 veckor som ska vara inlämmnade, helt jävla sjukt! Imorgon har vi prov, igår satt jag och pluggade engelska som jag egentligen radan har gjort men måste göra om hela A kursen för att lärarna inte har koll på någonting. Matte pluggar man varje minut man får tid + en massa annat.
Till och med i förra helgen vaknade jag kvart i 7 och trodde att jag skulle till skolan och funderade vem fan det var som låg breve mig fast det var Anders! Ingen orkar med så har mycket plugg, speciellt inte om man redan är skoltrött.
Måste faktiskt sova nu är helt slut i hela kroppen, det får gå som det går imorgon på proven.
En sak som ska bli så jävla roligt, det är att världens bästa Frida ska sova hos mig imorgon natt. Längtar så himla mycket!
KISS


Min älskade bästaste Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0