Tisdag.

Hej.
Igår kväll kl12 så kom Anders och sa god natt till mig. Stog i hans famn och bara pussades hur länge som helst. Hur underbar är han inte som kommer för att ge mig en god natt puss. Jag blir så kär!
Om 20 min så ska jag och pappa hämta upp Jossan för att sedan åka till skolan på föreldrar möte, vi möter upp hennes mamma där! Får se vad lärarna har att säga.
Längtar tills på torsdag, då kommer Frida hit och sover med mig för min pappa åker bort! Precis som förut när pappa skulle på kurs så kom alltid Frida hit och sov med mig, vi kommer ha det så mysigt!
Nu ska jag kolla på 102 dalmatiner som går på 4 till vi ska åka.
KISS



Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2011-09-28 @ 07:25:59
URL: http://fridarooth.blogg.se/
Postat av: Mamma..!

Jag hade velat v ara med på mötet.. <3

2011-09-28 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0