Torsdag.

Hej.
Tråkig blogg utan bilder och inlägg. Men har inte orkat blogga någonting! Har bara en massa plugg i huvudet osv.
I tisdags så började vi sminka i skolan. Vart faktiskt rätt nöjd med mina två sminkningar som jag gjorde!
I onsdags så fick jag och Josefin åka till Gävle praktiska och sminka varandra för att visa syosarna vad vi håller på med i skolan. Och igår efter skolan så åkte jag hem till mormor med mamma, vi gick ut och plockade svamp. Hittade en massa kantareller som jag har smörstekt idag! Har även gjort in första köttfärsås denna vecka, den vart super god!!
Imorgon kväll så ska jag och Anders hem till Ellen. Vi är bjudna på mat och spel kväll, super mysigt!
Nu ska jag kolla på film och sen sova.
KISS



Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Tack gumsan! :)

2011-09-24 @ 13:30:57
URL: http://fridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0