Fredag!

Hej.
Var i Gävle idag och hade matte b teori. Vi slutade runt elva tiden.
Har blivit förkyld och har ont i halsen...
Har nyss varit ute och käkat med pappa. Vi åt Kina mat och jag tog tre små rätter och friterad banan till efterrätt!
Idag kom lite saker jag har beställt. Bland annat presenter jag har beställt till min syster och en röd skinn jacka till mig. Skulle egentligen köpa jofama by Kenza 9, men den var slut överallt i min storlek så jag beställde en från style by Tyra istället!!
Nu ska jag ringa Anders och fråga om vi kan gå på bio!


Kommentarer
Postat av: elenennenenene

idrott B ;) hahaaha inte ens klar med matte a ;)

2012-04-23 @ 13:02:52
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0