Onsdag!

Hej.
Hade världens bästa alla hjärtans dag! Anders hämtade mig på kvällen så åkte vi in till Gävle. Gick först till det ställe vi tänkt äta på, men det var full satt. Och puckon som vi är så hade ingen tänkt på att boka bord! Men efter många om och men så bestämmer vi oss för att äta på chert street. Vi fick vänta i 40 min så vi satte oss i baren och prata. Sen fick vi ett bord och vi åt jätte god mat. Jag tog som vanligt kött, kött älskare som man är! Till efterrätt tog jag nå kakor med glass, grädde och choklad sås.Allt var super mysigt och vi satt och pratade i flera timmar. Vi gick från resturangen kl 10. När vi kom hem så fick jag gelé hjärtan och en jätte fin blus + att han bjöd mig på middagen. Av mig fick han ett armband som det står forever på, jag har ett likadant. Sen kollade vi på film eller jag somnade och han kollade på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0