Torsdag

Hej.
Helgen har varit helt ok. I fredags så följde Ellen med mig hem. Vi duschade och fixade oss och sen fick vi skjuts av Anders hem till Moa för att laga mat. Sen åkte vi till julas 18 års fest. Fick först tårta och sen fick hon presenter och sen dansade vi en hel del tills Anders hämtade oss. I lördags vart jag med lurad på rally mitt ute i skogen. Det snöade och var skit kallt!!
Det här inlägget skulle lagts upp i måndags men det blev något knas.
Iallafall så har jag legat sjuk sen i tisdags. Har feber, snorig näsa, ont i hela halsen/käften, hosta och ont i öronen. Men jag överlever!
Imorgon skjutsar pappa upp mig till mina släktingar, jag stannar där tills på torsdag då Anders hämtar mig. Ska bli jätte roligt att komma iväg och träffa dom!
Nu tänkte jag ta en dusch och klä på mig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0