Midsommar!

Hej.
På midsommarafton så var jag hemma hos Anders och hans familj och deras vänner. Först åt alla sill och gubbröra och sen plockade vi blommor till midsommarstången och klädde den. Efter vi klätt midsommarstången så grillade vi och drack lite vin innan vi cyklade vidare till Petter, där vi sedan spenderade resten av kvällen med en massa dricka och prat.
Idag har vi till mesta dels varit ute och hoppat studsmatta. På kvällskvisten var jag ut och träffade Frida och Henrik.
Imorgon ska jag luncha med Anders sen när han har slutat jobbet åker vi en sväng till Valbo. 
 

Kommentarer
Postat av: ellenottnargård

Tack världens bästa flicka<3 nu blev jag tårögd igen!<3<3 Och TACK för att jag har dig!! Du betyder sååå mycket för mig!!<3 Och glöm aldrig att jag alltid finns för dig också!

2012-06-29 @ 04:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0