Måndag!

Hej.
Sitter på resecentrum nu och ska ta bussen hem och hämta gymkläder. Sen skynda mig ner igen för att kanske hinna med bussen till skolan, tror inte jag hinner men hoppas. Vi gör ändå inget idag bara städar och tvättar. Annars åker jag till gymmet när Ellen kommer ner på stan.
Blir så irriterad på sjukhuset. Först får jag komma in till kirurgen en timme efter min utsatta tid och sen står han och ljuger för mig! Skapligt trött man blir när det är dom som sagt/gjort fel. Nästa gång ska mamma eller pappa följa med. Svängde förbi Valbo för att byta min tröja som jag köpte i helgen, det var ett hål i ryggen på den. Sen passade jag på att köpa lite smycken och åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0