Onsdag!

Hej.
Vilken vecka, fast veckan inte ens är slut haha! I måndags kväll fick jag åka ambulans in till Gävle sjukhus, fick svin ont i magen. Satt där inne på akuten till efter 12. Hade lite hög sänka osv. Dom sa att jag troligtvis har en liten infektion i magsäcken.. Får jag feber, smärtan flyttar sig eller att det skulle bli värre så skulle jag få komma in igen.
Igår var jag och Anders och firade mamma som fyllde år. Det var massa folk där och vi blev bjudna på tårta, marängsviss och en massa kakor! På vägen hem så stannade vi i Valbo och jag köpte present till Frida och elin + en klänning till mig som jag ska ha på mig på lördag!
Idag har jag varit till kirurgen och min andra operation kommer äga rum i september!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0