Måndag!

Hej.
Herregud vilka dagar det har varit! Började med att Ellen följde med mig hem från skolan i torsdags, då jag fyllde år. Sen kom en massa släkt osv. Vi fikade tårta och jag fick en massa fina presenter. Sen grillade vi och jag och Ellen börja små dricka tills vi skulle ut! Kl halv 11 skjutsade pappa oss in till Gävle. Vi drog till mingel och bar med några killar och sen vidare till slick. Fick skjuts hem av Anders på natten! Dagen efter så vaknade vi och käkade aga och sen solade vi tills vi skulle gå till lokalen och fixa. Sen fixade vi oss och käkade och sen kom folket!
Har haft en jätte rolig helg och träffat en massa saknade människor som jag inte träffat på länge!
Lite bilder på det jag fått och från mina födelsedagsfirande!

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Vad fina presenter du fick.. <3

2012-05-28 @ 16:31:12
Postat av: Anonym

varifrån kommer skona ? :)

2012-06-04 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0