Bokat resa!

Hej.
Igår bokade pappa utlandsresa till han och mig. Vi ska åka till Tunisien den 4 maj! Ingen av oss har varit i Tunissen förut så det ska bli spännande, vi tog även all inclusive så får se det är bra mat osv. Det bästa är att man kan dricka hur mycket drinkar man vill!!! Känner att jag verkligen behöver komma iväg och få ta det lugnt, har en inre stress som tar kål på mig snart. Men om 4 veckor får jag komma bort i en vecka och bara njuta!
Ikväll är det 100 dagars festen i Gävle som gäller. Måste ta det lugnt eftersom att jag ska vara själv på min praktik imorgon! Men det blir nog roligt tror jag. Tänk att det bara är 100 dagar kavr, helt sjukt!
 
Vårat hotell som vi ska bo på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0