på hotellet nu!

hej.
nu kom vi precis till vårat hotel.
båt resan gick bra.
igår kväll så åt vi på grill house jag tog en hamburgare m pommes och pappa nå sallad. ( skit god mat)
buffen var tyvär fullbokad så vi ska äta de på hem vägen.
iallafall efter vi hade ätit så gick vi till taxfreen och köpte en flaska vin till pappa och en låda m bilar. ( vi ska köpa mer godis på hemresan )
efter de gick vi till hytten och kika lite på tv sen gick vi till nån bar där de va uppträdande mm.
vi gick till hyttern runt 1 och kolla på jack ass, sen gick pappa på disco. jag orkade inte följa m för pappa va så dryg.
hahahah, dom har kameror på discot och de kan man se från tvn i hytten så jag låg och kolla på vad pappa gjorde.
han sa iallafall att discot sög.
idag vaknade vi kl07.30 då gick vi och köka frukostbuffe och sen ner till hytten och packa väskorna sen somnade vi.
aja jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men de visar väl sig.
jag är så otroligt trött så de är inte sant.
bilder kommer sen de funkar inte att lägga upp dom nu. -.-
KISS



Kommentarer
Postat av: frida

hahaha , larsha på diiiisco :D du sa ju att du skulle följa m också ; ) haha

2009-07-29 @ 12:45:17
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0