miss my hair

hej.
dansen igår gick så där, ´var trött och hängig.
på kvällen när jag kom hem skulle jag egentligen åka till frida och fira henne men hade ont i hela kroppen så vart hemma.
sen bråka ja lite me pappa sen typ vid tolv kom han in till mig o krama mig o pussa mig.
vaknade kl 7 av klockan, ställade mig i trappen och skulle ropa på pappa och säga att jag hade feber men när ja skulle ropa så kom inge ljud så jag typ stampa i trappen så kom pappa o såg att ja inte had enågon röst så han sa att ja skulle vara hemma.
sen somna jag om till typ 10 sen vid 12 kom min farbror så fick ja pengar också gick han och köpte mat till mig.
så har vi bara kollat på tv och pratat han åkte nyss.
snart kommer pappsen hem så då ska jag be han åka och köpa halstabletter åt mig.
nu ska jag kolla på lite tv.
PUSS

jag saknar mitt blonda hår, då hade ja längre och finare.

vem fan vill ha brunt kort och fult hår,USCHA

Kommentarer
Postat av: pandan

älskling du är finnt i brunt hår

älskar dig mest<3<3

2009-04-16 @ 15:14:13
Postat av: melinda

men ja vill inte ha de. :( lskar dig <3

2009-04-16 @ 16:14:01
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: panda

okeej <3<3

2009-04-16 @ 19:53:21
Postat av: emma

DU ÄR AS FIN I BRUNT ÄLSKI !!!!!!!!!!!!!!!!

förr va du ju bimbo nu har du kommit över den tiden & är tuff & brunett som mig ;)

2009-04-16 @ 22:03:02
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0