dag 2 i tallin

hej.
idag har vi varit runt och kollat i stan.
vi hittade väsrsta lyx shopping huset, allt va svin dyrt.
men sen hittade vi ett shopping hus som de var 6 våningar på.
där fanns alla bra märkeskländer tex. zara, miss sixty, disel & massa andra.
men ja hittade ingenting som ja vela ha.
asså ja va inte riktigt på shopping humör tror ja.
aja när vi gick hem så käkade pappa på ett annat shopping center, ja va inte hungrig så ja åt inge.
när vi kom hem så somnade jag en stund, när ja vakna så gick vi ner och käka pizza på hotellet.
sen gick vi vidare till de stället där pappa hade ätit då hittade jag ett par 13 cm klacksor som va rosa och svarta tror ja. (skiiiiiit snygga) dom kostade typ 500:- , jag köpte dom inte men ska nog köpa dom imorgon! :D ( smile )
imorogn går båten kl5 i svensk tid härifrån & vi är i sthlm kl10 på morgonen på lördag!
aja men nu ska pappa ha datorn och sitta vid facebook som vanligt.
ni vet hur föreldar är när dom har upptäkt någonting nytt?
altså dom blir helt besatt av de, sjukt tkr ja!
kankse inte hinner blogga någonting nu förns ja kmr hem eftersom vi måste cheka ut från hotellet kl12!?
KISS

jag saknar min lilla prins som sitte hemma och väntar på mig, ja de hoppas jag iallafall! ;)

Kommentarer
Postat av: anders

så klart jag sitter o väntar på dig älskling :)<3

2009-07-31 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0