knas

hej.
har inte kunnat blogga någonting pgr av att mitt internet inte har funkat.
nu har vi lånat en sladd av älsklingen och imorgon ska vi köpa en ny.
idag har jag inte gjort så mycket förutom att ja hjälpt pappa m att spakla.
imorgon ska jag åka till valbo, lämna saker hos mamma & måla.
aja ska äta vidare på min marabou sommar.
KISS



haha, kikade på lite kort idag.
bilderna är när min kusin gifte sig. ( jag var 6 år )

allt känns bara piss
vad har jag gjort för fel?
försökte bara hjälpa dig men fick bara skit tbx.
du kan säga att du hatar mig hur mkt du vill , men ja kommer alltid att älska dig.
hoppas att du en dag kommer att inse att jag bara har velat ditt bästa!

Kommentarer
Postat av: anders

älskar dig mest mitt hjärta<3<3

2009-07-08 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0