sommarlov imorgon!

hej.
vaknade kl 08.30 satte mig i min garderob och tänkte "vafan ja har inga kläder -.-".
aja åkte till skolan runt halv 10, vi bara fikade och sen slutade vi.
imrogon äre skolavsluting & älskling går ut nian, efter ja kollat på älsklings skolavslutning ska ja hem till han tror ja.
asså shit ja måste till valbo eller gävle idag & köpa en kofta, hur ks ja hinna de?
jag som ska träffa älskling, träna & sola.
ja har inte så mycke intresant att skirva känns de som. usch usch!
haha nu ska jag gå ner och äta fil & sylt, de är så jävla gott.
vart as sugen på de när jenni sa att hon åt flingro, hihi.
KISS


haha ser ut som en uppblåst fågel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0