va ska man ha för kläder på midsommar?

hej.
frida sov hos mig inatt, fast hon har åkt hem nu.
vi hade skit mysigt igår natt, vi låg bara o skratta åt tobbe,alex & jonte i eva&adam. (skratt)
idag ska jag sola, träna & städa mitt rum.
imorgon äre juh midsommar, skit trökigt tkr ja.
ofta man gör nå speciellt då förutom att äta också.
aja vi ska iallafall ha lite gäster här, lite små mysigt sådär.
men nu ska jag packa träningsväskan och vänta på att pappsen ska komma.
KISS 


outfit:
svart linne
vit overzise tishirt m svarta små ränder och nå text
ljusa jeans m slitningar ( ramlat & gjort lite själv )

va ska alla ha på sig imorgon?
jag har fan ingen aning. -.-

Kommentarer
Postat av: frida

åååh mysigt m dig bästavän! :D



"vadå? man får ju gå hem när man vill" HAHAHAHAHHAHHAHHAAH . lite föööör mycket vi skratta inatt :D älskardig! :) .<3



du ska umgås m mig på kvällen ? :d <33333

2009-06-18 @ 17:31:47
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0