M

hej.
skolan idag gick super bra.
gjorde kompiliteringar i matte och fick G på provet,  första gången jag får G den här termin.
hade kvarsittning med emma och en massa annat folk.
efter skolan åkte jag me älskling hem, när vi kom hem till han så hade hans pappa gjort vofflor som vi käka fast ja åt bara en för ja va inge hungrig. sen kollade vi på eva & adam (sällan).
justja anders råka kasta min mobil rakt på min haka, och nu är ja uppsvälld och röd. de gör skit ont.
har precis duschat och ätit en macka.
PUSS

                                 <3älskar dig mest, anders larsson

Kommentarer
Postat av: melinda

hihi de va inte mingen älskling:P

puss älskar dig mest gumman< 3

2009-03-23 @ 22:59:46
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

hihi de va inte mingen älskling:P

puss älskar dig mest gumman< 3

2009-03-23 @ 23:00:20
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: Mamii..!

Men så stolt jag blir gumman..! Du e verkligen värd en nice helg me din mamma..! Love you! <3

2009-03-24 @ 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0