.

hej.
idag så vakande jag och älsklingen runt 1 vi gick ner och käkade frukost då.
sen skjutsade han och hans mamma hem mig runt 4 typ.
när jag kom hem så kom miranda hit och lånade ett par skor tills nästa helg då mimmi ska gifta sig. (grattis till henne och hennes kille)
nu så har jag och pappa kollat på heartbreak hotel, såg den igår också m anders. HAHA
kl 00.30 så ska jag och pappa se efterlyst.
imorgon så ska alla 9or praoa förutom jag eftersom jag har opererats och inte får lfa tunga saker.
så jag ska vara hemma och plugga hela veckan.
måste bara säga en sak att pappa köpte godmorgon juice till mig idag och jag har typ dryckit upp hela, den är så himla god och det ska vara tropisk smak. Mums..
ska gå ner nu.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0