hihi

hej.
igår så kom mina kusiner och min faster hit, as roligt att träffa dom!
sen så kom anders hit och satte upp skottarna och dimmern, det vart faktiskt skit bra.
efter vi hade skjutsat hem han så åkte jag och pappa till affären och köpte hårfärg o godis.
när ja kom hem så färgade jag håret och sen gick jag och la mig.
idag så har jag vart i skolan. kom typ nyss hem från utveklingsamtalet, det gick faktiskt bra förutom att jag varit sjuk så mkt.
snart om typ 40 min så sja jag kolla på halv 8 hos mig och sen mammas pojkar.
KISS


det skulle vara brunare men blev ist ganska rött. HAHA!

spottarna i källartrappen ( det är tre st men en sysn inte )

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker håret blev as fint! :D

2009-11-26 @ 20:37:08
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: anders

fin du vart älskling <3

2009-11-26 @ 20:51:49
Postat av: Anonym

Snyggt..<3

2009-11-30 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0