lördag.

hej.
igår så åkte jag hem till anders efter skolan.
lite senare så åkte vi med moa och danne hem till mig för att jag skulle byta om och dom bytte blöja på söta melvin. sen åkte vi till klaras och åt middag, jag tog en barn meny micke och molle. maten var jätte god.
efter maten så hyrde vi film och åkte hem till dom och kollade på folm och åt godis, kommer inte ihåg vad filmen hette men den var ganska bra faktiskt.
idag vaknade jag kl9 då gick jag upp och satt vid tv och pratade lite med pappa, han åkte kl10 så nu är jag helt själv. känner mig ensamast i världen haha, men ska åka till anders om ett tag.
nu ska jag sminka mig och fixa mitt hår.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0