Söndag.

Hej.
Igår var jag, mamma och Miranda på scandic hotell och blev stylade också knäppte dom kort på oss. Ett kort vart bra tycker jag!
Åkte hem till Anders efter det, vi kollade på film och sen somnade vi.
Idag har vi åkt skoter med Nicole, oliver och en massa andra skoter pojkar. Vi åkte till någon skoter stuga ute i skogen och grillade korv, sen har vi bara varit ute och åkt en massa. Sen har vi varit och hälsat på Anders mormor och druckit glögg med henne!
Pappa hämtade mig runt 6 då åkte vi och handlade åksjuketuggummi, telefonkort, godis, ostbågar, baguett med skagenröra på och cola till den långa bilfärden imorgon. För imorgon åker våran klass till Göteborg, ska bli lite roligt faktiskt fast jag ser inte fram emot bilresan dit och hem.
Beställde nyss resa med pappa, vi åker till Turkiet 21 maj. Vi är alltså borta på min födelsedag!
Nu måste jag packa och fixa inför imorgon. Det går inte att ladda upp bilder.
KISS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0