en vecka kvar!

hej.
sitter hos anders nu, har tagit med mig min dator hit.
blir utan internet och tv till på söndag tydligen. man kan inte andas hemma och det bara rinner i ögonen när man är på övervånignen utav det starka medlet som dom har på golvet.
har iallafall grillat med jacob och anders idag, vi grillade flintastek.
sen till efterrätt åkte vi till donken och köpte glass, haha.
igår så kom mina skor som jag beställde från nelly också var jag i valbo och köpte lite saker. köpte en klänning, tunika och en svart siden tröjja.
sen senare på kvällen så gick jag och mamma på bio vi såg eclipse, den var så sjukt bra och romantisk.
kom just på att det bara var en vecka kvar tills jag följer med älsklingen till gotland.
men nu ska vi kolla på film.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0