:)

hej.
släkten va här igår typ åt lite mat sen åkte dom.
fick ett jätte fint silver halsband och pengar av kusinerna och farbror och hans fru. Av mamma fick jag en fin klänning och blommor, av miranda fick jag fina rosor,av ronny fick jag en ros, av pappa fick jag pengar och jättefina rosor, av mina två andra farbröder fick jag pengar, av anders fick ajg en fin bukettblommor och av frida och fanny fick jag en ros.
på kvällen så skjutsade pappa mig och anders till hemma kväll så hyrde vi film och köpte chips och dipp, sen drack jag pappa och anders min rosa champange, den var god.
filmen sög iallfall och jag somnade kl10 men vaknade igen halv12 typ.
ikväll ska jag nog åka till mamma och vara med henne, mysigt mysigt!
nu måste jag hoppa in i duschen.
KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0