helgen.

hej.
i fredags så var jag först hos mormor och firade mamma också fick jag smaka en finsk efterätt som heter memma, den var inte så god haha. sen på kvällen så vart de lite strul hemma hos pappa så han skjutsade hem mig till mamma. vi kollade på skräck filmer, när vi vaknade på lödagen så gick vi och köpte kebab m strips och godis också kikade vi på en jätte läskig film sen åkte jag hem.
igår så kollade jag på nya wallander med pappa och anders också åt vi oxfilé.
nu ska jag fixa mig.
KISS




1. på mammas goda hallontårta
2. mormor och fika bordet
3. jag med nymålade naglar

Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Det heter ju Memma..! hihi Men jag tror att du gillar det innerst inne..hihi <3

2010-03-28 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0